Gestionarea cookie-urilor pe site-ul Parlamentului

Acest site folosește cookie-uri pentru a oferi o experiență îmbunătățită și servicii personalizate. Continuând navigarea, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.

Concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de șef adjunct/șefă adjunctă Direcție tehnologii informaționale și comunicații

Unități vacante: 1

Data-limită de depunere a dosarului: 22 aprilie 2025, ora 17:00. 

Scopul general al funcției: 

Asigurarea dezvoltării tehnologiei informației şi implementării managementului resurselor informatice, contribuind la realizarea obiectivelor Secretariatului Parlamentului.

 Sarcini de bază:

  • asigurarea executării actelor normative privind dezvoltarea și funcționalitatea Spațiului informatic integrat al Parlamentului și securității cibernetice;
  • coordonarea administrării sistemului de comunicații al Parlamentului și a subsistemelor acestuia;
  • asigurarea administrării sistemelor informatice și conexiunilor externe;
  • coordonarea managementului performanței direcției.

Anunț integral

Formular de participare la concurs

Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal